Sabtu, 14 Mei 2011

~Sukan Sekolah~

Teks juruacara sukan sekolah akan diupload kemudian sbb puas aku cari kertas yang aku dah print tp blm jumpa lagi..ada tu..biasalah bila kita cari memang tak jumpa..

Yangdlm laptop pya dah hilang coz laptop sekolah buat hal dulu semua hilang. nasib baik salinan masa majlis ada tapi..ni ngah hilang sekejap..kang klu ada aku upload key...

P/s: Malas nak emailkan contoh teks juruacara mjlis kat kawan2 yg tanya...so korang boleh amik sendiri kat blog aku key..lagipun memang aku nak kongsi ilmu yang seciput ni kat kawan2..kesian tgk kwn2 yang selalu pening lalat bila kn jd mc(samalah macam aku dulu2 n sekarang jugak...) so pandai2lah korang edit ikut kesesuaian majlis korang.

1 ulasan:

  1. kepada para bloger yang telah turut menyumbang idea melalui teks juruacara yang anda dah upload dan telah saya jadikan contoh teks juruacara saya, saya mengucapkan ribuan terima kasih kepada anda..semoga ilmu yang anda kongsikan akan menjadi ilmu yang bermanfaat dan mendapat ganjaran dari Allah jua..amin.

    BalasPadam