Selasa, 22 Februari 2011

~Jawatankuasa Hadiah MSSZ Tenggara 2011~

Adoi letihnya..balik sekolah terus balik umah, sembahyang, gosok baju ..mandi dan g stadium bandar tenggara. Aku jd ajk hadiah dengan zila, hanan, helmi..boring jugak bahagian ni...nak wat cam ner tugas..

Peristiwa lucu...skirting meja hadiah terburai masa aku nga sambut bendera kejohanan dari Pengerusi kejohanan..hampeh zila ngan hanan gelak sakan. tulah gatal sangat kitorang, belum g abis majlis dah sibuk tanggalkan skirting..skali helmi kata jgn bukak dulu..so terpaksalah aku kepit punggung aku kat tepi meja supaya skirting tu tak jatuh..tapi ntah apa malang masa penyerahan bendera kejohanan tu dibuat si pengerusi tu serah bendera tu kat aku plak suruh letak kat meja..apalagi..dengan manis2 kelat aku menuju kat pengerusi dan time tulah skirting tu terbarai...hahaha..depa bantai gelak..hantu punya member..hehe

siap aje acara terakhir kitorang terus cabut balik...hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan